kort blogg igen

 
Näe, inte mkt datorsittande direkt…och fortfarande skrivtorka. På väg mot sängen,men gör ett kort stopp här vid burken!Dator
 
Hundträningssammanfattningen sedan sist blir ganska kort. Var på södra i tisdags o tränade. Fick hjälp av Jennie med att kolla ställanden under gång bl.a. Har så svårt att låta bli att vända mig om o titta trots att jag vet att ngn annan kollar….Generad . Hursomhelst – Svantes ställande kan nog bli bra tror jagLer. Behöver mer kommendering . Vart litet si och så och jag får känslan av att han misstänker att det är budföring då ngn står på planen så koncentrationen på mig är inte helt hundra…
Christine bjöd på fika denna tisdagskväll, då hon lyckats med bedriften att både L- testa o kora Dina på en enda vecka. Grattis!!!Röd ros
 
Tränat litet uppletanden själv på prom. Sist var det ngt tveksamma utgångar på svante…hoppas det var en engångsföreteelse!!
 
Hjärties stygn är tagna! Såret är inte helt läkt dock. Lät henne nämligen leka med svante i måndags vilket resulterade i en ny vurpa så såret gick upp litet grann….bara att inse att Hjärtie är stel o inte hänger med en unghund längre…Ledsen
 
Haft Tims farmor här ett par dagar, så vi har blitt bortskämda allihopa! Barnpassning och matlagning har hon bl.a. stått för, vilket har behövts då sjugymnast,bvc o veterinärtider gått om varandra…Klocka. Känner mig minst sagt mör just nu i skrivande stund.
Inte haft så jättemkt tid för att aktivera Svante alltså,men han har som synes försökt aktivera alla andra förutom sig själv…
 
svante pesto kom igen då!IMG_4438svante IMG_4428svante tim oskarp IMG_4424tim svante babygym IMG_4418
 
Vädret har vart skit idag,men häromdagen kunde vi njuta av en strålande höstdag – underbart!! Tyckte både jag,hundarna och vår katt Sambal.
sambal IMG_4447sambal njut altan IMG_4448
 
Tim har vi vägt idag. Han ligger ngt under viktkurvan,6920 gram och drygt 67 nånting cm lång om jag minns rätt…
 
Tim på mage IMG_4422
Han är litet snorig o gnällig ikväll, hoppas det inte blir värre uten att han får hålla sig frisk!
 
Natti!
 
/M
 
 
 
 
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till kort blogg igen

  1. susan skriver:

    Kikar in för att önksa en trevlig helg. Vilka fina bilder. Jag blir lite slö av att kolla på latmasken Sambla som njuter i solen. Han har nog inga "måsten" som väntar……..eller så gör han som Susan 😉
    Kram

Lämna en kommentar