Man skall inte ropa hej…

…men det verkar som om Svantes kryp är tillbaka! (pepparpeppar!). Tränat litet hund alltså, några minuter här och några minuter där….
Undrar om krypet är tillbaka för att han mår bättre (svårt att krypa om man har ont ) eller om det är så att det har funkat att backat bandet. Men bara några få gånger, för jag har ju knappast tränat mycket…
 
Hans rehab har gått bra och jag har tyckt mig ha en piggare hund igen den senaste veckan. Gladare hund helt enkelt. han gillar waterwalken skarpt – ja man kan faktikst se att han tycker det är ROLIGT att traska i det där akvariumet med vattenmotståndSkrattar!
Dessvärre var han frambenshalt idag igen efter middagsluren…suck. Undrars om det beror på ansträngningen vid waterwalkern igår, eller om det är ngt annat. tar hursomhelst för givet att det är hans krånglande carpus igen.
 
Lägger till några bilder från den senaste tiden nedan.
Uteplatsen håller på att göras om. Det var djungel bakom, och nu är det istället kalhyggeBlinkar. Kommer att bli rullgräsmatta och nya insynsskydd snart, även mot villatomten… ryktas om att det skall bli klart näst vecka – hoppas!!! Självklart måste jag lägga till bilder på mina gosgrabbar Tim och Svante också, och Hjärtie har också fastnat på nån bild!
 
 
 
Kommer att bli staket runt uteplatsen också, och ev trall som räcker ner till diket. Inggen större nytta av en slänt ju, men det senare får jag bekosta o fxa själv.
Staketet kommer att löpa runt husknuten och en bit "hitåt", så det blir litet större än det ser ut på bild. Det bortre insynsskyddet kommer att tas ner och det kommer upp ett nytt några meter längre bort då det nu sitter på fel sida tomtgränsen.
 
Har som jag tror jag skrev tidigarehaft bihåleinflammation och feber, samt att nacken varit mer paj än vanligt. Alltså mått ganska kasst på sistone, men nu tror jag det har vänt Ler!
 
Hade!
 
//M
 
 
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Man skall inte ropa hej…

  1. susan skriver:

    Oj , verkar inte heller har haft det allt för roligt sista tiden. Hoppas det vänder nu. Underbart att set Tim växa upp, lyckliga du som fick honom :).Kram

Lämna en kommentar